Olen plannut Brittaniian, eli yritän suorittaa loput tästä "mittelöstä" täällä. Tänään minun piti soiittaa randomiin numeroon ja saada yksi elokuvasuositus. 

 

Arvoisa lukija, minua jännitti helvetisti.
 

 

1. Ensimmäinen soitto. Otin ensimmäiset neljä numeroa omasta matkapuhelin numerostani ja keksin loput. Soitin käytin yhtä esimerkkiä mitä sain oppaastani.

 

minä: "Hei, onko Kati siellä." 

nainen: Kuka tämä on ?

minä: Ei? No minulla olisi kysymys...

nainen (tästä lähtien psyko): mistä sait puhelinnumeroni!!!?

luuri meni kiinni

 

Soitin kahteentoista numeroon ja yritin käyttä eri juttuja, mutta mittän ei onistunut. Sitten näin youtube:ista että paras tapa on olaa rehellinen.

 

Elikkä, käytin tätä: " Hei olen Aleks. Olen tosi pahoillani että vaivaan teitä, mutta olen aloittanut "itsensä-parannus" -ohjelman jossa parannetaan "sosiaalisia taitoja ja tänään tehtävänä on soittaa tuntemattomille ihmisille ja saada heidän neuvonsa hyvästä elokuvasta. Osaisitteko neuvoa ?


 

Tämä repliikki toimi joka kerta kun soitin eri kaupinkeihin (käytin "White pagesia") Mutta sitten huonoon kohtaan....

 

...psyko soitta mulle takaisin (soitin matkapuhelinnumeroon), en vastaa (pelottaa)

 

...sitten hän soitta myöhään illalla 

 

Koitan sanoa

-Olen tosi pahoillani että pahoitin päiväänne, mutta olen aloittanunt  itsensä-parannus" -ohjelman ja....

 

Psyko vastaa huutamalla:

-Olet Yusuf !! Olet Yusuf "

 

Vastaan puolustavasti

-Ei olen Pertti (keksitty) ja soitan eri maasta

 

Psyko vastaa


 

- Kyllä olet helvetisti pilannut päivääni, annan numerosi poliisille !!!!!! (luuri menee kiinni)

 

Ja sitten minulle tuli "pupu pöksyyn" ja aloitan luonteenomaiseni huolittelun. Mutta rauhoitun kuitenkin, koska tiedän että en ole tehnyt mitään lainvastaista. Mutta siitä huolimatta on paskat fiiliskset päivä lopussa.

 

Se tällä kertaa....